Moikka piitkäst aikaa..ei oo päässy kirjuutteleen kun noi Ristoreippaan pojat on kesälomien myätä vallanneet tän mestan.
Mä oon ollu ny parissa näytelmässä...ekaks Karjaalla jossa se tuamari sanos että mulla pitäis olla pitemmät jalat...mää sitten laitoin tolle Heinosen Kaitsulle terveisiä että tekis mulle sellaset puiset jatkojalat...Nasu sanos etten turhaan hermoilis, mä oon kuulemma Nallepojaksi ihan riittävän korkea ilman pidennyksiäkin.
Sitten mua vaivaa tää rakastuminen...tai ei se mua vaivaa mutta Nasua; sen miälestä mun pitäis syärä jotain mössöö koko ajan muttku mä en kerkee. Mun miälestä syämistä kivempaa on bongata ladyjen meilejä..Ne kaikki pyytää mua jonnekin mutta Nasu ei tajuu mihin suuntaan pitäis mennä joten me sitten tualla poukkoillaan millon minnekin.

lauantaina me oltiin ihanas paikas, voi vitsi ette etes usko...Se mun ihanainen Sini-kaverini oli saapunu sinne vain minun tapaamista varten..eikä noo ämmät etes antanu meitin moikata lähietäisyyeltä. Sini tuoksu kun ruusun kukka ja mullahan meni pää ihan sekasin; mä kokkeilin jopa kuinka Nasun tennarit pitää tartanilla kun mä päätin et Sinin luon on päästävä ja HETI!
Mää muuten joutusin käymään Riituskin kanssa kehässäkin ja vaikka mä olin siellä ihan kiltisti niin sittenkään päässy Sinin luakse. Mä olen nyt sellasessa nälkälakossa mikä on muatia kun ei saa mitä haluaa;-) saas nährä kuin kauan kestää ennen ko toi Nasu tajuaa mihin mut pitää vierä ennen ko lakko loppuuu..tää ei oo mikään uhkaus vaan ettekste naiset tajuu mihin te meikäpojan ajatte???
Nasu veteli just tossa kananfilettä lärviinsä ja paistoi hää mullekin yhren mutta en sitä syö, kun oon niin kerta päättäny.Sitten vasta jos naisiin pääsee...