Nysse sitte on jo loppusuoralla tää meitin koulu ja me ollaan Nasun kanssa ihan ihmeissään mitäs me sitten tehrään...
Meillä ol ny viimeksi sellainen tooosi piiitkä rata missä me oltiin Nasun kanssa ihan ässiä. Ei me virheettömiä oltu mutta kuitenskin nopeimpia ja vähempi virheitä kuin muilla meitin koululaisilla. ainaski ne opet sanos niin. ja sitte yhren oppilaan immeinen tokasi Nasulle että siinäks on sitte niinku kurssin riimukset..ja sitte ne ei puhunu sille enää mitää...Nasu sanos jotain mulle että kait ne oli kateellisia mun ja Nasun vauhrista. Mä en tiiä mikä se sellane on ku kateellisia mutta kait se on jotain noitten ihmisten juttuja vaan, eikä Nallejen tartte sellasista välittää.
muuten mä olin tosta Nasusta hiukka ylpee...en oo sen nähny niin kovaa juoksevan kun se juoksi eilen.Illalla se sitten valitti että sillä on muka jotku läskit jaloissa kipeenä..mutta mä epäilen että siltä vaan löytys sieltä jotku kauan kadoksissa olleet lihakset;-)
Me käytiin tänäänkin Nasun töitten jälkeen vähän reenamassa kun meillä on kuulemma huomenna sellaset agiliito-kisat. Mä niinku osallistun niihin.oikeesti.
Me ollaan pyyretty että Ristoreipas tulis sinne meitä vilmaamaan jotta se mun elokuva vihroin ja viimein valmistuis, mutta ei me tiietä tuleekse ku tulee vormulaaki.
Mä laitan teitille sit viestiä miten mun ja Nasun ekat kisat meni. Me otetaan rennosti eikä meillä oo paineita kun eihän nallukat paina mitään.Nasu painaa enempi kuin mä joten sen paineista en oovarma.