Se on ny sitte niin kaverit että se puomikin on ruvennu mun mielestä epäilyttäväks.
Sehän on ihan samanvärinenkin ku se keinu joten mä oon päättäny jättää senkin pois laskuista.
Muuten mulla menee siellä koulussa ihan hyvin. Meillä oli eilen sellasia hyppyratoja joissa taas testattiin noita Nasun vasemmanjalan koortinaatiota. Se tetsonisetä sanos Nasulle että meikäpoika olis ihan valmis kisakoira jos vaan sais sen keinun ja puomin haltuun.Mä tossa mietinkin että voisihan sitä kisatakkin kun menis sitten vaan sellasiin kisoihin missä ei olis noita kiusaavia esteitä mukana.
Mulle tulee niistä ny sama fiilis kun meijän komerossa asustavasta imuripallerosta; siitä mä pysyn kaukana ja oon varuillani ettei se hyökkää mun päälle.
Tänäänkin me oltiin reenaamassa vähän aikaa kun Nasulla oli töistä vapaata. Mutta mä en suastunu menee lähellekään niitä kahta kammotusta. Mutta keksi toi Nasu mulle muuta kivaa sitten.