Me käytiin tossa syyskuun alkupuolella mun prinsessan luona tuolla Viialan suunnalla.
Toi Risto Reipas oli päättänyt ryhtyä elokuvaohjaajaksi ja sen ensimmäisen vilmin pääosaan se kaavaili mua, mun prinsessaa Saanaa sekä mun ikiomaa "tikruani"Pörhöpeikkoporkkananpoikaa...
Noi malttoi jättää yhdeksi yöksi ne ötökät siellä olkkarin laatikossa keskenään tänne ja me ajaa posautettiin sitten tuonne kuvausmestoille.
Mä en ollut nähnyt mun Tikrua pitkään aikaan ja se olikin kasvanut aika isoksi jölliksi.Sit siitä oli muka tullut ujo kun se ei ollut näin komeeta nallepoikaa nähnyt aikoihin. Mä olisin vaan halunnut vatkaa ja vatkaa sitä mutta se ei antanu...juoksi vaan Ellin syliin ja lällätti sieltä sen kumisten jalkojen välistä että ota kii jos saat...No, mähän en viitti sellaisen peltilehmän alle kangeta mun roppaa..joten tyydyin vaan viheltelemään Tikrulle siitä vierestä..mä niinku väsytin sitä;.-)
No, tulihan se sieltä jossain vaiheessa kun mä aattelin vaihtaa taktiikkaa ja olin vaan coolisti rappusilla missä Nasu ja talon emäntä oli do...eikun juttelemassa...Juteltiin siinä niitä näitä ja Tikrukin tuli kun halus tietää mitä hauskoja juttuja me keksitään..
Mä sitten aikani kuluksi sitä siinä vähän leivoskelin..JA  arvatkaatten mitä se teki...taas lähti karkuun...No, meikäinen vinkkas Saanalle että nyt sarvet tanaan ja perään...Se Tikrulainen kehtas mulle sähistä ja lätki tai yritti siis lätkiä mua...Onneksi Saana tuli mulle jeesiksi...No, vilmillä on kaikki...todisteita on...ite ärsytti meitä..Mutta sitä mä en ymmärtänyt että otti silleen nokkiinsa ettei seuraavana päivänä sanonu mulle etes moi kun  me lähdettiin...Lymys vaan vintillä.Olikohan sillä hjuumori kateissa? Mörri viisaampana ja vanhempana sanos että olisitte jotain rajaa nyt pitäneet...
Niin ja siel Viialas sattu toinenkin "hassu" juttu...sinne tuli yhtäkkiä tosi huono ilma joten kaikki ikkunat piti laittaa apposen auki..Tehotuuletusta...vai kokkaskohan noi naisihmiset jotain???Minä se en ollut kun ei Nallet tee ruokaa eikä polta taloja;-)