Moikka kamut!
Meille muutes on muuttanu viime viikon maanantaina (29.8.) 12 uutta perheenjäsentä.
Ne asustelee tuolla meitin olohuoneessa sellaises pienes toosassa, onneksi. ne pitää kyllä siellä aivan hirveetä älämölöä ja mä joutun tosissaan taisteleen niitten kanssa mun Nasun huomiosta. Ennen Nasu aina huuteli ilosesti että tuleppasnallukkaisenimennääntonnepualenhehtaarinmettäänpissilletaikakille...Mutta ny jumankautsi mun täytyy tökkästä sitä aina kun musta tuntuu että pitää päästä raitille lukemaan meilit.
Toi Nasu luulee että sen täytyy pitää noille meitin vieraille seuraa24/7, voitteks tajuu??Ja toi Nasu sano et noi lähtee meiltä vasta joulukuussa???Ei meil ois kyl varaa niitä niin kauan ruakkia, mun kun pitää saada ne mun jokapäiväset kanantissivileet jotta mä kasvaisin..
Älkää siis kummastelko jos miun kotisivut viivästyy kun sille webmasterillekin oli joku tollanen porukka ryysiny, eikä se ehti meille.
Nyt täytyy lähtee houkuttelemaan toi Nasu tonne raitille ku on ihan sellanen tunne että pitäis jättää emailia yhelle tietylle donnalle...